KKK

Digikleebiste saamiseks tuleb terminalis valida  „sinu andmete ülevaade“, sisenema oma sünniajaga ning  tegema valiku „Kas soovid koguda kleebiseid kliendikaardile“? – JAH. 
 
Digikleebiste valikut saab teha ka Rimi kodulehel oma personaalsel kontol. 
 
Kas digikleebiseid ja voldikusse kogutavaid kleebiseid saab omavahel kombineerida?
 
Kahjuks ei ole see hetkel võimalik. Sul tuleb teha üks valik ja koguda kas voldikusse või digitaalselt kliendikaardile. 
 
Kust ma näen oma digikleebiste saldot?
 
Digikleebiste saldot näed nii terminalis kui ka veebilehel sisse logides esilehel oma Rimi raha konto all.
 
Lapse andmete lisamine lapsevanema kliendikaardile annab erinevaid soodustusi 5 päeva enne ja 5 päeva pärast lapse sünnipäeva. Sünnipäeva soodustus kehtib kuni 16-aastasele lapsele (k.a).  
 
 
Soovid andmed lisada?
 
Sisesta lapse andmed kas kaupluste terminalide kaudu või kodulehel oma personaalsel kontol:
Veebilehel sisene oma konto alt ja vali „muuda profiili“ → „perekond“ → valides “Jah”, annad nõusoleku esitatud andmete kasutamiseks pakkumiste edastamiseks → lisa oma lapse(te) nimi(ed) ja sünnikuupäev(ad) ja salvesta andmed.
 
Terminalis kasuta oma kliendikaarti ja vali „sinu andmete ülevaade“ → sisesta oma sünniaeg → vali „lapse andmed“ → valides “Jah”, annad nõusoleku esitatud andmete kasutamiseks pakkumiste edastamiseks → lisa oma lapse(te) andmed ja salvesta.
 
Ühe kliendikaardiga saab siduda kuni 5 last.
 

Jah, aga ainult siis kui helistad 6056333. Klienditeeninduse abiga.

Jah saab. E-posti aadress ei ole kohustuslik väli kaardi registreerimisel ja asendamisel, kuid me soovitame siiski lisada ka e-posti aadressi. Soovi korral ka märkida nõusolek eripakkumiste, üllatuste ja kingituste info saamiseks.

Raha kantakse üle uuele kaardile automaatselt, kui saad kinnituse, et kaardi sidumine on õnnestunud.

Kaardi asendamise korral tuleb sisestada parool kas terminalis või kodulehel. Parool saadetakse sõnumiga mobiiltelefoninumbrile, mille oled meile varem andnud.

Ajalist piirangut ei ole, kuid piiranguks on see, et ilma andmeid registreerimata, ei saa kasutada kogutud raha ega teisi kaardiga seonduvaid eeliseid (pakkumisi).

Kui oled saanud kätte uue kaardi, külasta sinurimi.ee lehte, lisa kaardi tagumisel poolel olevad numbrid ja alusta andmete täitmist. Kõik kohustuslikud väljad (eesnimi, perekonnanimi, sünniaeg, sugu, mobiilinumber) tuleb sisestada korrektselt ning edukaks registreerimiseks tuleb nõustuda ka Kaardi reeglite ja tingimustega. Sulle saadetakse sõnumiga parool mobiiltelefoni numbrile, mille oled meile andnud. Palun sisesta siin sama parool ja vajuta Kinnita. Sinu uus kaart asendatakse vana kaardiga ja kogutud Rimi raha kantakse üle uuele kaardile.

Selleks tuleb kaart terminali magnetriba lugejast läbi tõmmata ning alustada andmete lisamist. Kõik kohustuslikud väljad (eesnimi, perekonnanimi, sünniaeg, sugu, mobiilinumber) tuleb sisestada korrektselt ning edukaks registreerimiseks tuleb nõustuda ka Kaardi reeglite ja tingimustega. Sulle saadetakse sõnumiga parool mobiiltelefoni numbrile, mille oled meile andnud. Palun sisesta siin sama parool ja vajuta Kinnita. Sinu uus kaart asendatakse vana kaardiga ja kogutud Rimi raha kantakse üle uuele kaardile.

Kui oled saanud kätte uue kaardi, külasta sinurimi.ee lehte, lisa kaardi tagumisel poolel olevad numbrid ja alusta andmete täitmist. Kõik kohustuslikud väljad (eesnimi, perekonnanimi, sünniaeg, sugu, mobiilinumber) tuleb sisestada korrektselt ning edukaks registreerimiseks tuleb nõustuda ka Kaardi reeglite ja tingimustega. Kui andmed on sisestatud, palun vali milliste kanalite kaudu saame Sinuga suhelda (personaalsed pakkumised, kingitused, üllatused jne) ning samuti lisa keelevalik. Kui oled saanud kinnituse kaardi eduka registreerimise osas, saad osa ka teistest kaardi eelistest nagu kogutud raha kasutamine, pakkumised jne.

Selleks tuleb kaart terminali magnetriba lugejast läbi tõmmata ning alustada andmete lisamist. Kõik kohustuslikud väljad (eesnimi, perekonnanimi, sünniaeg, sugu, mobiilinumber) tuleb sisestada korrektselt ning edukaks registreerimiseks tuleb nõustuda ka Kaardi reeglite ja tingimustega. Kui andmed on sisestatud, palun vali milliste kanalite kaudu saame Sinuga suhelda (personaalsed pakkumised, kingitused, üllatused jne) ning samuti lisa keelevalik. Kui oled saanud kinnituse kaardi eduka registreerimise osas, saad osa ka teistest kaardi eelistest nagu kogutud raha kasutamine, pakkumised jne.

Kui kassapidaja registreerib kassas kliendikaardi kliendi esimese ostu ajal, ongi kaart aktiveeritud ja kaardi omanik saab hakata koguma Rimi raha (teised kaardi eelised veel ei rakendu, selleks on vaja registreerida andmed).

Sinu Rimi kaarti saab registreerida Terminalis ja/või sinurimi.ee lehel

Rimi kliendikaarti saab osta kõikides Rimi kauplustes ja see maksab 1 euro.

Kliendikaardi saamiseks palun pöörduge infoletti või selle puudumisel küsige kassapidajalt. 

Sinu isiklikke andmeid palume selleks, et saaksime anda sulle vajalikku ja kasulikku infot ning teavitada sind Rimi kauplustes toimuvatest müügikampaaniatest, saata sulle koju infolehte ja tagada juurdepääs Rimi kliendiprogrammi veebisüsteemi sisselogimiseks. Kui soovid lisateavitust Rimilt mitte saada, anna sellest teada ja me ei saada sulle edaspidi teateid.

Kui oled oma kaardi kaotanud, teata sellest Rimi personalile ja/või helista klienditeenindustelefonil 6056333 ja/või saada teade e-postiga aadressil info.ee@rimibaltic.com ning palu kaart blokeerida. Seejärel tuleb sul täita uus kaarditaotlus (märkides ära „Kaardi vahetamine”) ja esitada see Rimi mis tahes kauplusse. Kui sul oli eelmisele kaardile kogutud Sinu Rimi raha, kantakse see sinu uuele kaardile pärast seda, kui kaardivahetuse andmed on andmebaasi sisestatud. Kaardivahetuse eest tuleb tasuda 1 euro.

On väga oluline välja selgitada, miks kaart korralikult ei tööta, nt kas kaart on katki või kahjustatud, loetamatu vms. Kui sinu kaart on kahjustatud ja kassas loetamatu, saad vahetada oma kaardi uue vastu igas Rimi kaupluses. Selleks tuleb uuesti täita kliendikaardi taotlusvorm ja märkida sellele „Kaardi vahetamine”. Kui sul oli eelmisele kaardile kogutud Sinu Rimi raha, kantakse see sinu uuele kaardile pärast seda, kui kaardivahetuse andmed on andmebaasi sisestatud.

Igal kampaaniaperioodil tehakse Sinu Rimi kaardi omanikele uusi sooduspakkumisi.
Igal ostukorral kantakse 1% ostusummast Sinu Rimi raha kujul kaardile tagasi.
Kogutud Sinu Rimi raha saad kasutada ostude eest tasumiseks ostusummast kuni 99% ulatuses.

Kogutud Sinu Rimi raha kehtib üks aasta alates selle kaardile kandmise hetkest. Kõige esimeses järjekorras kasutatakse ära kõige varem kogutud Sinu Rimi raha.

Sinu Rimi raha jääki näed ostutšekil iga kord, kui kaarti kasutad. Teine võimalus kontojäägi vaatamiseks on logida sisse Rimi kliendiprogrammi süsteemi aadressil www.sinurimi.ee

Kahjuks ei saa Sinu Rimi raha ühelegi teisele kaardile kanda. Ainus võimalus lasta teistel sinu kogutud Sinu Rimi raha kasutada, on ühendada see Rimi grupikontoga ning koguda ja kasutada Sinu Rimi raha koos grupikonto teiste liikmetega. Selle kohta leiate lähemat teavet punktist „Mis on Rimi grupikonto ja kuidas sellega liituda?”.

Rimi kliendiprogrammi veebisüsteemi saad sisse logida pärast seda, kui sinu andmed (kliendikaardi taotlusvormilt) on andmebaasi sisestatud. Andmete sisestamine võib võtta 3-4 nädalat alates kaardi saamisest. Selleks, et kontrollida, kas sinu andmed on juba andmebaasis, võid helistada klienditoe numbril 6056333.

Veebilehel www.sinurimi.ee sisesta oma e-postiaadress ( mis peab ühtima kaardi regisreerimisel sisestatuga) ja parool.

Kui olete süsteemi sisse loginud, saate teha järgmisi toiminguid:
• muuta oma isiklikke andmeid (v.a oma nime, sünniaastat ja sugu), kontaktandmeid, elukohta, huvialasid jne;
• vaadata oma Sinu Rimi raha jääki;
• vaadata ostude ajalugu;
• liituda Rimi grupikontoga, kus: võib olla kuni 5 (viis) liiget; kõik grupi liikmed saavad ühiselt koguda ja kasutada Sinu Rimi raha; grupist lahkumise korral jagatakse kogunenud Sinu Rimi raha proportsionaalselt kõikide liikmete vahel;
• tutvuda Rimi kliendiprogrammi reeglitega;
• esitada küsimusi ja leida vastuseid korduma kippuvatele küsimustele;
• saada Rimi lojaalsetele klientidele mõeldud uusimaid teateid.

Rimi grupikonto on grupp kliendiprogrammis osalejaid, kes saavad ühiselt koguda ja kasutada Sinu Rimi raha.
Kõik Rimi kliendid, kellel on Sinu Rimi kaart ja kes kasutavad Rimi kliendiprogrammi süsteemi veebilehel www.sinurimi.ee, võivad moodustada Rimi grupikonto.
Kõik kaardiomanikud peavad andma vastastikuse nõusoleku oma soovi kohta moodustada Rimi grupikonto. Isik, kes soovib lisada teist isikut Rimi grupikonto liikmeks, sisestab kutsutava isiku kaardinumbri tühjale lahtrile grupikonto lehel. Teine isik peab toimima samuti ja sisestama grupikonto lehel tühjale väljale juba soovi avaldanud isiku kaardinumbri ning märkima oma nõusoleku.

Kutse saatnud isikust saab Rimi grupikonto administraator.

Administraator saab:
•    kinnitada gruppi uusi liikmeid;
•    kustutada grupist teisi liikmeid;
•    saata grupp laiali;
•    algatada uute liikmete lisamise, st administraator sisestab kaardi numbri ja kutsutav liige sisestab samuti administraatori kaardi numbri. Mainitud protseduuri tuleb järgida, sest kui tavaliige algatab liitumise, sisestades administraatori kaardi numbri esimesena, kuvatakse veateade.
Juhul, kui administraator otsustab grupist lahkuda, peab ta kõigepealt kustutama grupist teised liikmed ja selle hetkeni kogutud Sinu Rimi raha jagatakse proportsionaalselt.
Grupis ei või olla rohkem kui 5 (viis) liiget.
Grupist lahkumise korral jagatakse selle hetkeni kogutud Sinu Rimi raha proportsionaalselt kõikide liikmete vahel.
Rimi grupikonto liikmed saavad vaadata:
•    kui palju liikmeid on grupis;
•    kui palju Sinu Rimi raha nad on ühiselt kogunud ja kasutanud;
•    Sinu Rimi raha jääki;
•    oma ostude ajalugu ja teiste liikmete ostude ajalugu alates nende Rimi grupikontoga liitumisest kuni lahkumiseni.

Uusimate täienduste ja muudatustega tingimused leiate Rimi veebilehelt www.sinurimi.ee

Lisateavet on võimalik saada helistades klienditoe numbril 6056333 või e-kirja teel: info.ee@rimibaltic.com