KKK Sinu Rimi programmi muutuste kohta

1. Mis on privaatsuspoliitika ja milleks seda vaja on? Kuidas see mind kliendina mõjutab?

  • Privaatsuspoliitika on dokument, mis sisaldab teavet selle kohta, milliseid andmeid me teie kohta kogume, mida me nendega teeme, kui kaua me neid säilitame jne. Soovime, et oma isikuandmeid meiega jagades tunneksite end turvaliselt, seetõttu on meie jaoks oluline selgitada, kuidas me käime ümber teie isikuandmetega Sinu Rimi kliendiprogrammi raames.
  • See annab Teile teavet ja aitab mõista, miks me palume teil avaldada isikuandmeid ja mida nendega teeme.

2.  Mis on isikuandmete kaitse üldmäärus?

  • Euroopa Liidu isikuandmete kaitse üldmäärus asendab andmekaitse direktiivi 95/46/EÜ ja on välja töötatud andmekaitseseaduste ühtlustamiseks üle Euroopa, et kaitsta ja edendada kõigi Euroopa Liidu kodanike andmete puutumatust ja muuta viisi, kuidas organisatsioonid teatud piirkonnas andmete puutumatusele lähenevad.

3. Kust ma saan lugeda privaatsuspoliitika ja selle tingimuste kohta?

  • Privaatsuspoliitika ja selle tingimuste kohta on võimalik lugeda kauplustes asuvatest terminalidest või veebilehelt rimi.ee.

4. Kuidas saab uut kaarti registreerida? Uue kaardi registreerimisprotsess.

  • Oma kaardi saate registreerida veebilehtedel rimi.ee või Sinu RIMI terminalides kõikides Rimi kauplustes v.a. Tornimäe, Viru ja Vanalinna Rimi.
  • Kui klient hakkab kaarti registreerima, juhatatakse ta läbi 4-sammulise registreerimisprotsessi. Kliendil palutakse täita kohustuslikud väljad ja anda nõusolek RIMI privaatsuspoliitikale ja otseturundusele, kui klient väljendab soovi, et RIMI temaga tema valitud kanali(te) kaudu ühendust võtaks. Kaart on edukalt registreeritud niipea, kui kogu kohustuslik teave on sisestatud.

5. Miks ei ole minu perekonnanimi enam profiilil nähtav?

  • Hindasime seda, milliseid kliendi isikuandmeid on vaja teada, et neile rakenduksid Sinu Rimi kliendiprogrammi soodustused, ja otsustasime, et meil ei ole vaja Teie perekonnanime teada. Seetõttu on see ka profiililt eemaldatud.

6. Miks pean esitama oma andmed uue kaardi registreerimiseks?

  • Soovime teile pakkuda personaliseeritud ja parimat võimalikku kogemust, seetõttu on meil vaja teatud isikuandmeid, et saaksime luua paremaid kliendisuhteid. Kas pole meeldiv saada oma sünnipäeval erisoodustusi? Selle teema kohta saate pikemalt lugeda meie privaatsuspoliitikast.

7. Miks on e-posti aadressi väli kohustuslik?

  • Kasutame Teie e-posti aadressi eelkõige selleks, et anda Teile teavet Sinu Rimi kliendiprogrammi kohta (nt muudatused süsteemis, tingimustes, privaatsuspoliitikas, Teie Sinu Rimi kaardi blokeerimise korral, registreerimiskinnituste saatmiseks ürituste puhul, kus olete avaldanud soovi osaleda, teavitamine kampaaniamängu võidu korral jne).
  • NB! Kui klient on oma kaardi edukalt registreerinud, saadetakse talle registreerimiskinnitusega e-kiri, et teha kindlaks e-posti aadressi olemasolu ja õigsus. Palume kindlasti saadud kiri kinnitada.

8. Miks on telefoninumbri väli kohustuslik?

  • Kasutame Teie mobiiltelefoni numbrit, et registreerida Teid meie unikaalse kliendina. S.t kui tahate asendada oma eelmist Sinu Rimi kaarti (see on kadunud, ei tööta jne) uuega, töötleme Teie nime ja mobiiltelefoni numbrit, et ühendada eelmine kaart uuega ning kanda kogu Teie kogutud Sinu Rimi raha ja muud olulised andmed Teie uuele Sinu Rimi kaardile.
  • Kui meil on vaja teid viivitamatult kätte saada, nt unustasite oma ostud poodi, võime kasutada teie mobiiltelefoni numbrit teiega ühenduse võtmiseks.

9. Miks ma pean kampaaniamängudele registreeruma?

  • Kampaaniamängudele registreerumine ei ole kohustuslik. Teil on vaba valik otsustada, kas soovite automaatselt osaleda meie ja meie koostööpartnerite poolt korraldatavates kampaaniamängudes ning võita auhindu.

10. Mida teha siis, kui mul ei ole e-posti aadressi ega mobiiltelefoni?

  • Palun võtke ühendust Rimi klienditoega tööpäeviti 8:00-21:00 telefonil 6056333 või e-kirja teel klienditugi.ee@rimibaltic.com või küsige abi kaupluse personalilt.

11. Miks pean uuesti nõusoleku andma, kui ma olen seda juba teinud ja mul on kliendikaart aastaid olnud?

  • 25. mail 2018 aastal jõustub uus Euroopa Liidu isikuandmete kaitse üldmäärus ja ettevõttena, kes võtab isikuandmete kaitset tõsiselt, oleme teinud mõned muudatused Sinu Rimi kliendiprogrammis ja uuendanud meie privaatsuspoliitikat. Selleks, et tagada, et olete meie uut privaatsuspoliitikat (isikuandmete töötlemine) lugenud ja lubate meil endiselt oma isikuandmeid töödelda, soovime, et annaksite veelkord oma nõusoleku.

12. Mis põhjustel võib Rimi minuga minu poolt esitatud kontaktandmeid kasutades, ühendust võtta?

Rimi võib võtta ühendust näiteks, et informeerida

  • Sünnipäeva soodustustest;
  • Personaalsetest pakkumistest;
  • Erinevatest sündmustest;
  • Loosis osalemise võitudest;
  • Täiendavatest soodustustest, kupongidest jne  

13. Miks pean kirja panema oma lapse sünniaja ja/või nime?

  • Te ei ole kohustatud oma lapse sünniaega ja/või nime kirja panema. Kui aga soovite oma lapse sünnipäeval saada soodustusi, peate need andmed esitama.

14. Kuidas saan valida suhtluskeele?

  • Suhtluskeele saate valida kaupluste terminalis ekraani paremal üleval nurgas.

15. Mida peaksin tegema, kui olen sisestanud oma nime, sünniaja, telefoninumbri või e-posti aadressi valesti?

  • Klient ei saa ise muuta selliseid välju nagu nimi, sünniaeg või sugu. Nende muutmiseks tuleb ühendust võtta klienditoega tööpäeviti 8:00-21:00 telefonil 6056333 või e-kirja teel klienditugi.ee@rimibaltic.com. Klient saab ise muuta telefoninumbri ja e-posti aadressi välju. See on oluline, et pärast e-posti aadressi muutmist saadetakse kliendile järelepäriv e-kiri, mis tuleb kinnitada. Seda selleks, et me saaksime edaspidi õigele e-posti aadressile infot edastada.

16. Miks peaksin Rimi kliendiprogrammis osalema? Mis kasu saan Rimi kliendiprogrammis osalemisest?

  • Võimalus koguda Rimi raha, mida hiljem saab kasutada järgmiste ostude eest tasumisel või näiteks annetada Punasele Ristile;
  • Kliendikaardiga on iga nädal väga palju sooduspakkumisi ning lisaks on võimalus saada osa personaalsetest pakkumistest;
  • Sinu sünnipäeval või lapse sünnipäeval on võimalus saada osa soodustustest ja seda lausa 11 päeva jooksul (5 päeva enne ja 5 päeva pärast sünnipäeva);
  • Lisaks pakume erinevate kampaaniate raames täiendavaid kupongisoodustusi – õnneratas, rahaline kupong, vali ise soodustus jne.
  • Rimi raha on võimalik koguda ka partnerite juures. Info rimi.ee lehel.

17. Miks ma ei saa kliendikaardiga regulaarseid soodustusi, kui ma ei lisa kaardile oma andmeid ega nõustu privaatsuspoliitikaga?

  • Ilma Teie uuesti antud nõusolekuta oma isikuandmete töötlemiseks ei ole meil lubatud Teie andmeid töödelda ja seetõttu ei saa me Teile pakkuda kõiki soodustusi, mida Sinu Rimi kliendiprogramm hõlmab.

18. Mis juhtub, kui ma ei anna oma nõusolekut privaatsuspoliitikale?

  • Isikuandmete töötlemine on oluline osa meie programmist., et saaksime Teile teha näiteks personaalseid pakkumisi. Kui Te ei anna nõusolekut, et lepite viisiga, kuidas me teie isikuandmeid töötleme, ei saa Te kahjuks Rimi kliendikaarti kasutada, kuna kahjuks ei ole meil sellisel juhul Teile midagi pakkuda.

19. Kui ma ümber mõtlen, kas saan antud nõusolekud tagasi võtta? Mis siis juhtub?

  • Te saate oma antud nõusoleku Sinu Rimi kliendiprogrammis osalemiseks tagasi võtta tervenisti või osaliselt.
  • Te saate tühistada oma nõusoleku Sinu Rimi kliendiprogrammis osalemiseks, võttes ühendust klienditoega tööpäeviti 8:00-21:00 telefonil 6056333 või e-kirja teel klienditugi.ee@rimibaltic.com. Kui te oma nõusoleku tühistate, ei osale Te enam Sinu Rimi programmis ega saa mis tahes soodustusi ega saa kasutada Rimi kliendikaarti.
  • Te saate oma antud nõusoleku Sinu Rimi kliendiprogrammis osalemiseks tühistada, tehes vastavad muudatused oma Sinu Rimi profiilil.

20. Kas saan oma isikuandmeid muuta? Mis siis juhtub?

  • Selliseid välju, nagu näiteks nimi, sünniaeg ja sugu ei saa klient ise muuta, selleks tuleb ühendust võtta klienditoega tööpäeviti 8:00-21:00 telefonil 6056333 või e-kirja teel klienditugi.ee@rimibaltic.com.Teisi välju, nagu näiteks telefoninumber ja e-posti aadress, saab klient ise muuta. Oluline on see, et pärast e-posti aadressi muutmist saadetakse kliendile järelepäriv e-kiri, mis tuleb kinnitada.

21. Kas pean nõusoleku andma kohe praegu või saan seda teha ka hiljem?

  • Nõusolek tuleks anda uue kaardi registreerimisel või kontaktandmete uuendamisel. Seda saab teha kuni isikuandmete kaitse üldmääruse jõustumiseni 25. mail 2018.

22. Kas pean andma oma pärisnime?

  • Jah. Sinu Rimi kliendiprogrammiga liitudes kinnitab klient, et tema antud isikuandmed on õiged ja täpsed ning et ta on vähemalt 16 aastat vana. Ebatäpsuste puhul peab klient need viivitamatult parandama.

23. Mis juhtub, kui ma ei anna kohutuslikku teavet?

  • Kui te vajalikke isikuandmeid ei esita, ei saa Te Sinu Rimi kliendiprogrammis ega selle vastavates osades osaleda ega saa kasutada Rimi kliendikaarti.

24. Mis saab siis, kui annan valed andmed?

  • Kui andmed ei ole õiged, ei pruugi Te kõiki Sinu Rimi kliendiprogrammi soodustusi saada ega kõiki oma õigusi kasutada. Sinu Rimi kliendiprogrammiga liitudes kinnitate, et Teie isikuandmed on õiged ja täpsed.

25. Miks toimuvad muutused – kas see tähendab, et varem ei olnud teile minu andmete edastamine ohutu, kas te ei ole seda siiani seaduste kohaselt teinud? Mis erinevused on praeguse ja eelneva olukorra vahel?

  • Me oleme alati seadusi järginud. Euroopa Liit tutvustas isikuandmete kaitse üldmäärust füüsiliste isikute põhiõiguste tugevdamiseks, karmistades nõudeid selle kohta, kuidas ettevõtted töötlevad ja kaitsevad isikuandmeid. Sellele vastavalt vaatasime üle oma tegutsemistava ja viisime läbi mõned muutused, et vastata uuele seadusele.

Küsimuste korral võtke palun ühendust Rimi klienditoe keskusega tööpäeviti 8:00-21:00 telefonil 6056333 või e-kirja teel klienditugi.ee@rimibaltic.com