Uuenda Sinu Rimi kaardi vannet

 

Käesoleva aasta 25. mail hakkavad kehtima Euroopa Liidu uued andmekaitsenõuded, mis reguleerivad Sinu kui kliendi õiguseid ning ka Sinu andmete privaatsust. Nii uuenevad ka Sinu Rimi kaardi kasutajatingimused.

Selleks, et saaksid ka tulevikus Sinu heaks loodud Rimi kaardi boonuseid ning eeliseid, palume Sul uuendada oma andmed, logides sisse personaalsele kontole, valides “Minu profiil” – “Muuda profiili”

palume Sul uuendada oma andmed, logides sisse personaalsele kontole, valides “Minu profiil” – “Muuda profiili”

Peale andmete uuendamist oma personaalsel kontol, tuleb Sulle info sooduskupongi kohta. Aktiveeri sooduskupong kaupluse terminalis enne ostu ning soodustus rakendub Rimi kliendikaardiga automaatselt järgmisel ostul. Soodustus on kehtiv 10 päeva alates sellest hetkest, kui oled andmed uuendanud. Soovitame kasutada soodustuse ära esimesel võimalusel.

Pane tähele, et uuel vormil ei ole vaja lisada perekonnanime.

Kas oled unustanud Sinu Rimi konto parooli? Telli endale uus parool siinsamas lehel. Kui tellisid parooli, kuid uut parooli ei saabu ning oled seda otsinud ka kõikidest alternatiivsetest mailikaustadest (nt. rämpspost), siis aitab Sind Rimi klienditugi.

Helista: +372 6056333

Või saada e-kiri: klienditugi.ee@rimibaltic.com